close

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בואו נחפש ביחד!

    מגדל הכשרת הישוב

    מגדל הכשרת הישוב

    • גודל קומה במגדל: 60,000
    • מרפסות: אפשרויות הרחבה

    כתובת: ז'בוטינסקי 9, בני ברק

    ממוקם על ציר ז'בוטינסקי, ציר תחבורה ראשי וצמוד לתחנת הרכבת הקלה – הקו האדום

    המגדל המפואר הזה, שהושק בדצמבר 2019, מתהדר ברמת גימור גבוהה, מה שהופך אותו למיקום מעולה לעסקים המחפשים סביבת עבודה מודרנית ופונקציונלית. המגדל מתנשא לגובה של 40 קומות, כאשר כל קומה משתרעת על שטח של 1,600 מ"ר, ומספקת מקום נרחב לעסקים בכל הגדלים. שטחו הכולל של המגדל הוא כ-60,000 מ"ר, מה שהופך אותו לאחד המבנים הגדולים באזור.

    כל אחד מהמקומות במגדל כולל ארבע מרפסות פינתיות מקורות, בגודל 9 מ"ר כל אחת, המספקות נופים מדהימים של הסביבה. המרפסות מציעות מקום מושלם לעובדים לקחת הפסקה וליהנות מהאוויר הצח ומהנוף היפה.

    למגדל שתי כניסות לחניון, האחת מרחוב מצדה והשנייה מרחוב החשמונאים, מה שהופך אותו לנגיש לעסקים ולמבקרים כאחד.

    בנוסף למאפיינים המרשימים, נמצא במבנה גם מתחם מגדל המציע מגוון רחב של שירותים, ביניהם קפה דניה כשר למהדרין, גלידריה חנויות נוחות ובנק. זה הופך אותו למיקום נוח לעסקים ולעובדיהם, המספק גישה נוחה למזון, קניות ושירותים חיוניים אחרים.

    בסך הכל, המגדל המפואר הזה הוא בחירה מצוינת לעסקים המחפשים סביבת עבודה מודרנית ופונקציונלית במיקום מעולה, מוקף במגוון רחב של שירותים. עם תוכנית הקומה המרווחת והגמישה שלה, הוא יכול להכיל עסקים בכל הגדלים, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור סטארטאפים, עסקים קטנים ותאגידים גדולים כאחד

    נכסים בפרויקט

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר