close

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בואו נחפש ביחד!

    מגדל לודז'יה – קו הרקיע של בני ברק עומד להשתנות באופן דרמטי !

    post-image

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מתוכננת בניית בניין מרשים בן 80 קומות המתחם מכון מור באזור הבסר.

      בעלי לודז'יה נדל"ן, משפחת רוטלוי, פעלה במרץ על מנת לקבל אישור לתכנית מפורטת המעניקה זכויות בנייה נוספות של 120,000 מ"ר לחברה. תוכנית זו מתמקדת במתחם לדוג'יה לשעבר, ממוקם באזור מכון מור ה – BBC בבני ברק.

      על פי הערכות, הסכם שיתוף בין בעלי הזכויות, מכון ארגמן-מור, יושג בשנים 2024-2025. עד שנת 2026, לכל המאוחר, תאושר התכנית המפורטת למתחם, שתסלול את הדרך לתחילתו של הפרויקט העצום הזה. גורם המעורב בתהליך ציין כי הבנייה צפויה להתחיל לקראת סוף 2026.

      למתחם לודז'יה בבני ברק היסטוריה עשירה, שבעבר שימש מפעל טקסטיל בולט בשנים 1968 עד 1987. בשנת 2001 חולק המתחם לשני מגרשים, עם היתר שניתן למגרשים הצפוניים והדרומיים. בשנת 2010 הועברו כל זכויות הבנייה למגרש הצפוני, מה שהוביל להקמת מגדל הפניקס הנודע, בניין משרדים מוערך. בשנת 2016 נמכרו זכויות הבנייה במגרש הצפוני לחברת הפניקס. בהמשך התקבלו אישורים נוספים להרחבת זכויות הבנייה בתוך המתחם.

      לאחר השלמתו יתנשא מגדל הלודג'יה ל-80 קומות מרשימות, מה שיהפוך אותו לבניין השני בגובהו בגוש דן, ממש מאחורי מתחם עזריאלי-הספירלה בתל אביב, עם כ-90 קומות וגובה של כ-350 מטר, עדיין יחזיק בהבחנה של הגבוה ביותר. ראוי לציין שיש עוד מגדלים גבוהים יותר בשלבי תכנון, אך טרם קיבלו אישור.

      מתחם לודג'יה כולל גם מגדל משרדים נוסף, שיחליף את מכון מור ותחנת הדלק. מגדל זה צפוי להגיע לגובה של כ-33 קומות. מבחינת חניה, לודג'יה תחזיק בשני חניונים מרכזיים בתוך המתחם: חניון Fenix ​​ART, השייך ללודג'יה ומציע 368 מקומות חניה, וחניון מגדל לודג'יה. עלות הקמת חניון הפניקס, חלק ממתחם לודגיה, הסתכמה ב-42.5 מיליון שקל. כיום היא מניבה הכנסה שנתית של 2.7 מיליון שקל (6.35%) באמצעות הסכם שכירות טריפל נט שנחתם עם חברת הפניקס. כמו כן, המתחם הדרומי, שיועד במקור למגדל הלודגיה, משמש כיום כחניון פתוח ל-120 כלי רכב, ומניב הכנסה שנתית של 1.15 מיליון שקל.

      קרבתו של מתחם לודגיה לתחנת הרכבת הקלה חייבה תקני חנייה מחמירים. לפיכך, החניון במגדל הפניקס ישמש נכס משלים לזכויותיה של לודג'יה במגדל המשרדים העתידי, ויבטיח מתקני חניה נאותים לדיירים ולמבקרים. הפרויקט המלהיב הזה ניזון עוד יותר מהפעלת הרכבת הקלה בבני ברק, שהאיצה את ייזום תוכניות הבנייה.

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך