close

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בואו נחפש ביחד!

    מתחם המשרדים והעסקים המועדף אזור ה – BBC

    post-image

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      אזור ה-BBC, המכונה גם "הבסרים", הפך למתחם המשרדים והעסקים המועדף בלב רמת גן ובני ברק וגוש דן בכלל.

      עם בנייתם ​​של 12 מגדלים חדשים, אזור זה הפך למרכז עסקים משגשג המציע סביבת עבודה אידיאלית. לצד אזורי מסחר, מסעדות, חנויות שירות ופתרונות חניה בשפע, אזור ה-BBC מספק מיקום אטרקטיבי לעסקים.

      נגישות היא גורם מפתח המייחד את האזור הזה. עם גישה נוחה לרכבת הקלה, לקו האדום ולנתיבי תחבורה ציבורית מרכזיים כמו ז'בוטינסקי, אבא הלל ובן גוריון, בצמוד לאיצטדיון רמת גן, קניון איילון ופארק הירקון,עובדים ולקוחות יכולים להגיע למתחם בקלות. מיקום אסטרטגי זה מקטין את זמן הנסיעה ומצמצם את עומסי התנועה.

      מתחם העסקים החדשני של BBC לא רק מציע נוחות אלא גם מספק פתרונות חסכוניים לעסקים. עם ארנונה נמוכות יחסית לאזורים אחרים, פיתוח עירוני מוקפד ונגישות מצוינת לתחבורה ציבורית, זוהי בחירה אידיאלית לחברות המבקשות להוזיל את הוצאות המשרד מבלי להתפשר על איכות, נראות ונגישות.

      יש לציין שחברות גדולות כמו בנק לאומי ישראכרט מי עדן הפניקס ומיטב דש כבר עברו למתחם,כמו כן משרד הבטחון בחר באחד המגדלים בשטח נרחב, כל זה תרם לפופולריות הגוברת שלו ולשיעור התפוסה הגבוה שלו האזור יתרה מכך, מגדלי המשרדים החדישים מציגים הזדמנויות השקעה אטרקטיביות לאלו שמחפשים לגוון את תיקי הנדל"ן שלהם. שוק הנדל"ן המסחרי מציע תשואה אופטימלית וגמישות השקעה, המבדיל אותו משוק הנדל"ן למגורים.

      הסביבה התוססת והצעירה של המתחם מוסיפה לקסמו. מרכז מסחרי שוקק עם מסעדות, בתי קפה, סניפי בנק מרכזי, סניף דואר ועוד מגוון שירותים ומתקנים יוצרים אווירה מסבירת פנים ותוססת. זה יוצר סביבה מושכת ודינמית עבור עסקים ועובדים כאחד.

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך