close

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    המאגר הגדול לנדל"ן מסחרי ומשרדים
    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם:

      בואו נחפש ביחד!

      הנכסים שלנו

      להשכרה במגדל אלייד המפואר
      • חדרים:  1
      • גודל:  560 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה במגדל בסר 3 משרד יפיפה 4 חדרים
      • חדרים:  4
      • גודל:  137 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה משרדים במגדל אביב המפואר במתחם הבורסה
      • חדרים:  18
      • גודל:  453 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה במגדל ספיר החדשני, קומה גבוהה 485 מ"ר
      • חדרים:  25
      • גודל:  485 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה בבית נועה, בנין בוטיק 170 מטר
      • חדרים:  4
      • גודל:  170 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה , 1080 מ"ר, 30 חדרים מתאים לכיתות לימוד וחברות הייטק
      • חדרים:  30
      • גודל:  1080 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      למכירה, 260 מטר במגדל בסר 4 , מרוהט ויעיל מאוד
      • חדרים:  8
      • גודל:  260 מ”ר
      • סוג נכס:  משרדים למכירה בבני ברק
      משרד להשכרה בבן גוריון, בני ברק
      • חדרים:  13
      • גודל:  320 מ”ר
      • סוג נכס:  משרדים להשכרה בבני ברק
      להשכרה בכינרת 5, בני ברק
      • חדרים:  4
      • גודל:  100 מ”ר
      • סוג נכס:  משרדים להשכרה בבני ברק
      להשכרה , בר כוכבא בבני ברק
      • חדרים:  1
      • גודל:  100 מ”ר
      • סוג נכס:  משרדים להשכרה בבני ברק
      משרד להשכרה במגדל אפי מתחם ה-BBC
      • חדרים:  5
      • גודל:  194 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה משרד בבסר 2 קומה גבוהה מאוד עם מרפסת ונוף מרהיב
      • חדרים:  8
      • גודל:  315 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה במגדל בסר 2
      • חדרים:  16
      • גודל:  384 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה, 46 מ"ר משרד נעים ומואר בבסר 3
      • חדרים:  2
      • גודל:  46 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      משרד להשכרה במגדל אפי מתחם ה-BBC
      • חדרים:  6
      • גודל:  234 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה בבסר 1 מרפאות לפי ימים / שעות
      • חדרים:  1
      • גודל:  15 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה במגדל בסר 2
      • חדרים:  4
      • גודל:  111 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      משרד להשכרה במגדל אפי מתחם ה-BBC
      • חדרים:  15
      • גודל:  472 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      למכירה/להשכרה , 1000 מ"ר במגדל בר כוכבא
      • גודל:  1000 מ”ר
      • סוג נכס:  משרדים למכירה בבני ברק
      משרד להשכרה במגדל אפי מתחם ה-BBC
      • גודל:  1100 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה במגדל בסר 3 משרד יפיפה
      • חדרים:  9
      • גודל:  287 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה, במגדל בסר 3 במתחם ה-BBC משרד מפואר עם מרפסת ונוף
      • חדרים:  5
      • גודל:  145 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה ברחוב המסגר נכס מסחרי / חנות במפלס הכביש
      • חדרים:  3
      • גודל:  488 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה
      להשכרה, בבית אבגד במתחם הבורסה ברמת גן
      • גודל:  100 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה בבית אור במתחם הבורסה ליד הרכבת
      • גודל:  300 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה במתחם הבורסה 140 מ"ר
      • חדרים:  6
      • גודל:  140 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה בבית זקסנברג במתחם הבורסה
      • גודל:  50 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה בבית לזרום במתחם הבורסה
      • חדרים:  5
      • גודל:  170 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה, בבית נח מנחמני ברמת גן מול תחנת הרכבת הקלה
      • חדרים:  5
      • גודל:  135 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה במתחם הבורסה בבית עוז משרדים מרוהטים 480 מ"ר
      • חדרים:  5
      • גודל:  480 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה , 220 מ"ר, 9 חדרים בבית שאפ
      • חדרים:  9
      • גודל:  220 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה/למכירה במגדל אייקון
      • גודל:  1600 מ”ר
      • סוג נכס:  למכירה
      להשכרה במגדל אטריום המפואר 380 מטר משרדים
      • חדרים:  17
      • גודל:  380 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה, בית גיבור ספורט מגוון משרדים ברמת גמר גבוהה
      • חדרים:  14
      • גודל:  450 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה בבית סילבר מתחם הבורסה קומה עצמאית
      • חדרים:  30
      • גודל:  1000 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      משרד להשכרה בבית סילבר מתחם הבורסה
      • חדרים:  9
      • גודל:  200 מ”ר
      • סוג נכס:  משרד
      להשכרה במגדל רוגובין תדהר מתחם הבורסה 700 מטר מפוארים
      • חדרים:  30
      • גודל:  700 מ”ר
      • סוג נכס:  להשכרה

      המגדלים שלנו

      מגדלי LYFE לייף A+B
      • סוגי נכסים: למכירה משרד להשכרה משרד
      מגדל הכשרת הישוב
      • סוגי נכסים: למכירה משרד להשכרה משרד
      מגדל ספיר
      • סוגי נכסים: להשכרה משרד
      מגדלי אלון 1-2
      • סוגי נכסים: להשכרה משרד

      שנות נסיון

      נכסים

      מגדלים

      לקוחות מרוצים

      המשרדים שלנו

      המשרדים שלנו ממוקמים אסטרטגית באזורים נחשקים ביותר

      ומציעים מגוון רחב של חללי משרדים בשטחים שונים ורמות גמר שונות כדי לתת מענה לכל לקוח.

      אנו מספקים פתרונות מקיפים ושירותים משלימים המותאמים לצרכים של כל ענף. בין אם אתם זקוקים למשרד בוטיק או קומות שלמות, ההיצע שלנו כולל משרדים במגדלים יוקרתיים ובבנייני בוטיק איכותיים, ברמת מעטפת ורמת גמר, חלק משטחי המשרדים  ניתנים להתאמה אישית להעדפות ולתקציב הספציפיים שלכם.

      אנו נותנים תשומת לב והכוונה לחשיבות המיקום לתקציב ולמבנה הנכס ומבטיחים שתמצאו חלל משרדים מתאים לכם.

      home-about
      ליצירת קשר
      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        השכרת משרדים בתל אביב

        השכרת משרדים בתל אביב מיועדת לבעלי עסקים, לגופים ציבוריים וממשלתיים ולאחרים. התיווך היעיל והמקצועי מציע משרדים מודרניים ואיכותיים הממוקמים בלב העיר ובמקומות מבוקשים אחרים בגוש דן. ניתן למצוא מגוון רחב מהם בגדלים ובתנאי השכרה שונים. כל לקוח יכול למצוא את האחד המתאים לצרכיו ולטעמו האישי. אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

        השכרת משרדים בתל אביב – עם תשתיות מעולות

        השכרת משרדים בתל אביב מוצעת לכל לקוח בבניינים נדרשים ויוקרתיים כאשר כל היחידות מגיעות עם תשתיות מעולות העונות על צרכי הלקוחות. בין היתר: מערכות חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, תקשורת, אינטרקום ועוד. המשרדים ממוקמים במגדלים מפוארים אשר ברשותם חניות מסודרות לשוכרים עם אופציה גם ללקוחותיהם. במקומות מסוימים גם חניות תת קרקעיות. המיקום המעולה הינו בעל נגישות לתחבורה ציבורית יעילה. המבנים מנוהלים על ידי חברת ניהול המקפידה על שירותי ניקיון, מודיעין, גינון, בדיקת מעליות  תקופתית על ידי מהנדס מוסמך ועוד. התוצאה היא מעטפת שירותים יעילה ותומכת אשר מורידה כל דאגה מכתפי הדיירים. בתמורה משלמים השוכרים מיסי ועד חודשיים סבירים. ניתן למצוא יחידות בגדלים שונים אשר ניתנות לחלוקה פנימית. כל שוכר יכול לבחור את גודל השטח המתאים לו ולהתאימו לצרכיו על ידי עיצובו ושיפוצו.

        תהליך ההשכרה

        תהליך ההשכרה הינו מסודר. הלקוח הפוטנציאלי מציג למשרד התיווך את צרכיו ורצונותיו ומקבל רשימת מקומות פנויים עם כל הפרטים הנחוצים כמו מחירים, תנאי השכרה, תקופה ואופציה ועוד. המתווך יציג בפניו את האתרים המתאימים עד לבחירת האחד הרצוי. לאחר מכן יסייע בעריכת ההסכם, ילווה אותו עד לחתימה, ומידת הצורך, גם לאחריה.

        תיווך מעולה 

        אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל לקוח כולל הסבר על הפרטים החשובים כולל האותיות הקטנות בהסכם. מחירים נוחים, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים ברמה גבוהה ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד כישוריה ויכולותיה המוכחות לטובת כל לקוח חדש.

         

        השכרת משרדים תל אביב

        השכרת משרדים תל אביב נדרשת ללקוחות שונים ביניהם: מסחריים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. ניתן למצוא מגוון רחב של יחידות משרדים אותן ניתן להתאים לצרכי הלקוח. כולן ממוקמות באזורים מבוקשים הקרובים לעורקי תחבורה ראשיים. מגדלי המשרדים הינם בעלי תשתיות מעולות מודרניות המספקות מעטפת תומכת ויעילה. אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

        השכרת משרדים תל אביב – עם אפשרות לתכנון פנימי

        השכרת משרדים תל אביב מיועדת ללקוחות בתחומים שונים. ניתן לקבל קומות שלמות או שטחים בגדלים שונים בכל קומה. כל אחד יכול לבחור את גודל השטח הרצוי לו ולעצבו כראות עיניו. השהייה במגדל כזה נוחה מאוד בגלל התשתיות הקיימות בו והשירות המקיף הניתן לכל דייר. ניתן למצוא בו מערכות אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר ותקשורת מסודרות. בנוסף, מעליות גדולות ומרווחות, יחידות שירותים לשוכרים ולאורחים, חניות תת קרקעיות ו/או חיצוניות ועוד. הקרבה לתחבורה ציבורית מקלה מאוד על הגעה למקום. את המבנה מנהלת חברת ניהול אשר דואגת לכל הצרכים הנדרשים. כך לניקיון, שמירה, מודיעין/סדרנות, גינון  סביבתי ובמבנה עצמו, בדיקת מעליות תקופתית ועוד. הדייר משלם תשלום חודשי סביר בעבור שירותים אלו. מגדלי משרדים רבים ממוקמים בתוך אזור מסחרי הכולל חנויות, מסעדות, בתי קפה ושירותי רחוב אחרים.

        מגוון הצעות

        למשרד התיווך קיים מאגר משרדים אותם הוא מציע בהתאמה מרבית לצרכי  הלקוח. הוא יציין בפניו את תנאי ההשכרה כולל מחירים, תנאי תשלום, תקופת השכרה ואופציה ועוד. הוא יראה לו את המשרדים האופציונאליים ויסביר עליהם. לאחר הבחירה אף ילווה אותו בעת הכנת הסכם השכירות, החתימה עליו ואף לאחריו.

        משרד תיווך בעל מוניטין 

        אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ פרטני לכל לקוח מתלבט, הסבר על הפרטים החשובים והאותיות הקטנות שבהסכם, מחירים נוחים, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרד ואת כישוריה ויכולותיה לטובת כל לקוח חדש.

         

        משרדים להשכרה במרכז

        משרדים להשכרה במרכז מוצעים ללקוחות עסקיים, ציבוריים ואחרים. כולם ממוקמים בבניינים עם תשתיות מודרניות ומבחר שירותי מעטפת. ניתן למצוא מגוון רחב שלהם בגדלים שונים. כל אחד יכול למצוא את המשרד המתאים לתוכניותיו ולהתאימו לצרכיו. אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

        משרדים להשכרה במרכז – עם נגישות לתחבורה ציבורית

        משרדים להשכרה במרכז ממוקמים במקומות אסטרטגיים מעולים כך שניתן להגיע אליהם בתחבורה ציבורית מכל האזור. יחד עם זאת, ניתן למצוא גם מקומות חניה בקרבת מקום. סביבם יש מרכזים מסחריים הכוללים מסעדות בתי קפה, חנויות ושירותים אחרים. הבניינים עצמם מתוכננים בצורה מודרנית וכוללים את כל התשתיות הנדרשות לטובת סביבת עבודה נוחה ויעילה. כך מערכות חשמל, אינסטלציה, תקשורת, מיזוג אוויר, מעליות ועוד. חברת ניהול מקצועית אחראית על ניהול כל השירותים היום יומיים והתקופתיים. כך, ניקיון, תחזוקה, שמירה ומודיעין, גינון בתוך המבנה וסביבו ועוד. בנוסף, שירותים תקופתיים כמו צביעה, שיפוצים, בדיקת מעליות על ידי מהנדס מוסמך ועוד. תמורת השירות ובנוסף לדמי השכירות ישלם כל דייר מיסי ועד סבירים. ניתן לקבל שטחי שכירות בהיקפים שונים ולעצב את החללים הפנימיים בהתאם לצרכים.

        מגוון הצעות

        משרד התיווך מחזיק בידו מאגר רחב של היצע. המתווך לומד על צרכי הלקוח ומציע מתוכו את היחידות המתאימות ביותר. הוא אף מלווה את הלקוח בעת בדיקת האתרים ולאחר הבחירה הוא אף מסייע בהכנת ההסכמים, ממליץ על בעלי מקצוע ועוד. הרצון והצורך הוא לייצור לכל דייר מקום עבודה נעים ונוח אשר אף מגדיל את התפוקה. גם למבקרים יהיה נעים להיכנס לבניין משרדים נאה כזה.

        משרד תיווך ידוע 

        אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לכל לקוח מתלבט, הסברים מפורטים כולל על הפרטים הקטנים בעסקה, מחירים נוחים, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת במשרד ואת כישוריה ויכולותיה לטובת כל לקוח חדש.

        משרדים להשכרה בתל אביב

        אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב, הגעתם למקום הנכון. תל אביב, הידועה כמרכז המסחרי והטכנולוגי של ישראל, מציעה מגוון רחב של חללי משרדים כדי לתת מענה לצרכים עסקיים שונים. מבניינים רבי קומות מודרניים ועד לנכסים משופצים. תל אביב מחזיקה בכוח אדם מיומן ומשכיל. האופי של העיר מושך אליה אנשים מוכשרים מרחבי העולם, המספקים כוח עבודה מגוון ורב תרבותי. האווירה התוססת של תל אביב, על רחובותיה השוקקים והקרבה לחוף הים, מספקת מקום אידיאלי לשגשוג עסקים, תל אביב יכולה לספק לכם את החלל המשרדי המושלם עבור דרישותיכם.

        מהם היתרונות של משרדים להשכרה בתל אביב?

        ישנן מספר סיבות משכנעות לבחור משרדים להשכרה בתל אביב. תל אביב היא עיר תוססת, מה שהופך אותה למוקד לחדשנות ויזמות. היא מאכלסת חברות טכנולוגיה ותאגידים רב לאומיים, היוצרים סביבה עסקית דינמית ופרודוקטיבית. עם המוניטין שלה, היא משמשת כסביבה עסקית, דינמית וחדשנית, המושכת אליה שפע של חברות מגוונות. מבחינה גיאוגרפית, תל אביב ממוקמת אסטרטגית, עם קישוריות מצוינת לשווקים גלובליים דרך נתב"ג. העיר מציעה מערכת אקולוגית תומכת לעסקים ומשאבים נוספים חיוניים. תל אביב מספקת איכות חיים גבוהה, מקדמת איזון בין עבודה לחיים ושביעות רצון העובדים, מציעה חללי משרדים מודרניים ותשתיות מתקדמות הנותנות מענה לעסקים בכל הגדלים והתקציבים.

        בחירת המשרד המתאים ביותר עבורכם

        לתל אביב יש תשתית איתנה עם חללי משרדים מודרניים ומתקנים טכנולוגיים מתקדמים. העיר מציעה מגוון אפשרויות להשכרת משרדים, החל מחללי עבודה משותפים ועד לבנייני חברות יוקרתיים. אילנה ארליכמן, היא סוכנת נדל"ן בעלת ניסיון, המתמחה במכירה והשכרה של משרדים ומסחר, מציעה שירותים מקצועיים המתאימים לצרכים הספציפיים של הלקוחות. עם ידע רב בתעשייה, אילנה מעריכה את דרישות הלקוח ומאתרת את חללי המשרד המתאימים ביותר. בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של חברות נדל"ן מסחרי ולקוחות פרטיים, היא מבטיחה גישה מקיפה ופרטנית, מתן תמיכה מקיפה בחיפוש נכסים, אפשרויות מימון ושירותים נלווים. היא מסייעת הן לעסקים חדשים והן לעסקים מבוססים במציאת הנכס המושלם להשכרה או לרכישה שיתאים לצרכיהם.

        לקוחות ממליצים

        איריס אלישיוב

        החזון המדויק של אילנה המדהימה, תוך כדי התאמה בין מטרת העסק לסוג הנכס הפתיעה אותי ומוצלחת מאד! כל זה מתוך הקשבה סבלנות ודיוק. תודה על יחס מקצועי והבנה מיוחדת לצרכי העסק שלי. ממליצה בחום...

        ד"ר י. וינרוט ושות'

        אילנה יקרה, היה לנו מאוד נעים לעבוד איתך. לווית אותנו במשך חודשים עד למציאת הנכס שיתאים בדיוק לצרכים שלנו. היטבת ללמוד את הפרטים החשובים לנו, והראת לנו נכסים בהתאם... משלב איתור הנכס ועד לשלב מו"מ וחתימות ניכרה המקצועיות שלך, אכפתיות, לויאליות ופניות מקסימלית!!! טלי וינרוט וכל צוות משרד ד"ר י. וינרוט ושות'

        עו"ד חיה גסר

        אילנה יקרה, במהלך 5 השנים האחרונות סייעת לנו פעמיים במציאת שוכר למשרד.התנהלת ביעילות, בהגינות, בנעימות תוך שאת זמינה גם במהלך חופשה בחו״ל ועד להשגת התוצאה הרצויה . על כל אלה אנחנו אסירי תודה. מאחלים לך הרבה הצלחה ושגשוג .

        Joe Gurvitz

        I highly recommend the services of Ilana Erlichman. Living abroad I needed someone I can trust to look after my real estate needs and Ilana was the perfect find. Her service and professional approach was a breath of fresh air. She is approachable and available and takes a personal interest in the needs of the client.

        יש לכם שאלה? אנחנו עונים!

        ?

        כאשר מעוניינים לרכוש או לשכור נדלן מסחרי, יש מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון:

        • גודל: עליך להתייחס לגודל הנדלן מבחינת מספר העובדים שתשתמשו בו. כמה מקומות עבודה תצטרכו? עליך לוודא שיש מספיק מקום לכל העובדים שלך, כולל משרדים פרטיים או חדרי ישיבות.
        • סוג החברה: יתרון נדלן מסחרי הוא שהוא מתאים למגוון סוגי עסקים. תלוי בסוג החברה שלך, תצטרך להתייעץ עם נדלן מומחה להבין את הדרישות המיוחדות של החברה בנוגע למבנה הנדלן, היכולות התשתיות וכו'.
        • מחיר: עליך לקבוע את תקציב החברה ולגבש את הכללים הכלכליים שלך. עליך להעריך מה המחיר המקובל עבורך ולהתחייב עם עצמך עד כמה אתה מוכן לשלם.
        • מספר חניות: בהתאם לסוג העסק ולקהל היעד, ייתכן שיהיו דרישות מיוחדות למספר חניות. עליך לוודא שיש מספיק מקומות חניה זמינים עבור הצוות והלקוחות שלך.
        • קומות והעדפות: עליך לקחת בחשבון את מיקום הנדל"ן ואת הקומות.
        ?

        מתווכים למשרדים מספקים מגוון שירותים, לרבות זיהוי שטחי משרדים מתאימים, ניהול משא ומתן על תנאי שכירות, מתן ניתוח שוק וייעוץ לגבי אסטרטגיית נדל"ן.

        ?

        כאשר בוחרים מתווך משרדים, חשוב לחפש מישהו שיש לו ניסיון בענף שלכם והבנה עמוקה של שוק הנדל"ן המקומי. כדאי גם לחפש מישהו מגיב, אמין ובעל רקורד של הצלחה.

        ?

        שכירת מתווך כאשר מחפשים לשכור משרד יכולה לספק מספר יתרונות ולהפוך את התהליך לקל ויעיל יותר. להלן מספר סיבות מדוע כדאי לשקול לשכור מתווך:

        1. מומחיות וידע שוק: למתווכים יש ידע נרחב על שוק הנדל"ן המקומי, כולל מחירי שכירות עדכניים, נכסים זמינים ומגמות בשוק. הם יכולים לספק תובנות חשובות ולעזור לך למצוא את חלל המשרד הטוב ביותר העונה על הדרישות הספציפיות שלך
        2. חיסכון בזמן ומאמץ: חיפוש אחר שטחי משרד יכול להיות גוזל זמן ומעיק. מתווך יכול לחסוך לך זמן על ידי ביצוע החיפוש הראשוני, סינון נכסים פוטנציאליים וארגון סיורים בנכס. הם יכולים להתמודד עם משא ומתן, ניירת ומשימות ניהוליות אחרות, מה שמאפשר לך להתמקד בפעילויות הליבה העסקיות שלך
        3. גישה למגוון רחב יותר של אפשרויות: למתווכים יש גישה לרשת רחבה של נכסים, לרבות נכסים זמינים לציבור וגם נכסים מחוץ לשוק. הם יכולים לספק לך מגוון רחב יותר של אפשרויות שאולי לא יהיו נגישות בקלות לקהל הרחב, ולהגדיל את הסיכויים שלך למצוא את החלל המשרדי המושלם
        4. כישורי משא ומתן: מתווכים הם משא ומתן מנוסים שיכולים לעזור לך להבטיח תנאי שכירות נוחים. יש להם ידע על תעריפי השוק ויכולים לנהל משא ומתן בשמך כדי להבטיח שתקבל את העסקה הטובה ביותר. המומחיות שלהם יכולה לחסוך לך כסף ולמנוע מלכודות פוטנציאליות במהלך תהליך המשא ומתן.
        5. הכוונה מקצועית: מתווך יכול לספק הדרכה מקצועית לאורך כל תהליך הליסינג. הם יכולים לעזור לך להבין הסכמי שכירות, תנאים משפטיים וכל סיכונים פוטנציאליים הקשורים לנכס. המומחיות שלהם יכולה לעזור לך לקבל החלטות מושכלות ולהימנע מטעויות יקרות. בעוד שכירת מתווך כרוכה בעלות, היתרונות שהם מספקים עולים לרוב על העמלות הכרוכות בכך. בסופו של דבר, מתווך יכול לייעל את התהליך, לחסוך לך זמן ומאמץ ולעזור לך למצוא את השטח המשרדי המתאים ביותר לצרכי העסק שלך.