close

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בואו נחפש ביחד!

    המשרד המושלם מחכה לך – קניית משרדים במיקומים אסטרטגיים

    post-image

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      בחייו של כל אדם מגיע שלב בו הוא מעוניין להתחיל עסק משלו. חלק מאותם האנשים אכן בוחרים בדרך פעולה זו בעוד שאחרים משאירים את אותו החלום במגירה, אך עבור אלו שאכן בוחרים להשקיע בעסק, לעיתים מצפה תמורה גדולה, כאשר העסק צומח ומתרחב. במקרה כזה, אותם בעלי העסקים מבינים שהעסק לא יכול עוד להישאר בגבולות הבית ועליהם למצוא מקום משלהם, מה שמוביל אותם לשאלה – האם משרדים לקנייה הם עדיפים על פני משרדים להשכרה? וכן, לשאלות נלוות המגיעות עם החלטה מאתגרת זו, כמו השוואת תשלומי השכירות לתשלומי המשכנתא וההתמדה בהשקעה ארוכת הטווח שמתלווה לקנייה של נכס עבור העסק.

      האם עדיף להשקיע במשרדים להשכרה או משרדים לקנייה

      התשובה לשאלת הכדאיות בהשקעה במשרדים להשכרה, או דווקא לתעדוף של משרדים לקנייה תהיה שונה עבור כל בעל עסק. עם זאת, דבר אחד שחשוב לזכור הוא שהגעה לשלב בו העסק התפתח לכדי הצורך בהשכרה או קנייה של מקום ייחודי עבור הפעילות העסקית, מציגה את העקביות והצמיחה של העסק ומהווה תמונה יחסית בטוחה להמשך הפעילות גם בעתיד. מסיבה זו, במידה ואכן תבחרו להשקיע ברכישה של משרד, ניתן להסתמך על ההערכה שההשקעה תחזיר את עצמה לאורך השנים ושהעסק שלכם ימשיך לשגשג כפי שעשה עד כה.

      כיצד מוצאים את הנכס המושלם להרחבת העסק

      בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה או משרדים לקנייה, תמיד כדאי לעבוד עם בעל מקצוע שיוכל לעזור לכם למצוא את הנכס המתאים ביותר לצרכים שלכם. כשמתלבטים בנושאים כמו מחיר, גודל החלל או אפילו המיקום, חשוב לעבוד עם סוכני נדל״ן על מנת לייעל את הבחירה שלכם ולהפוך את ההשקעה לאופטימלית. אילנה ארליכמן מחברת R&B היא סוכנת נדל״ן מקצועית ומנוסה למטרות מסחר, אשר לוקחת בחשבון את ההעדפות האישיות שלכם ואת צרכי העסק על מנת לסייע לכם למצוא את המשרד המדויק ביותר לעסק שלכם. העבודה עם אילנה מבטיחה שירות מסור ובלתי מתפשר המגיעה לצד תהליך עבודה יעיל וקצר ככל האפשר, כדי להביא אתכם אל משרד החלומות שלכם מבלי לבזבז זמן מיותר אותו תוכלו להשקיע בעסק.

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך