close

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בואו נחפש ביחד!

    מגדל אמות אטריום

    מגדל אמות אטריום

    • גודל קומה במגדל: 57,000

    כתובת: ז'בוטינסקי 2 רמת גן

    אמות אטריום,ממוקם במתחם הבורסה עם 40 קומות ושטח כולל של כ-57,000 מ"ר, המגדל מספק חלל משמעותי לצרכי משרדים שונים.

    את המגדל באטריום מגדל אמות תכנן האדריכל פרופ' משה צור, הידוע במומחיותו בתכנון אדריכלי. השטחים הציבוריים בתוך המגדל תוכננו על ידי האדריכל עודד חלף, המתמחה ביצירת חללים פונקציונליים ואסתטיים.

    קומה טיפוסית בתוך הבניין תופסת שטח של כ-1,500 מ"ר, המספקת מקום בשפע למגוון משרדים. עם זאת, חמש הקומות העליונות גדולות אף יותר, המשתרעות על פני כ-1,800 מ"ר כל אחת, ומציעות מקום נוסף לפעילות בקנה מידה גדול יותר.

    לובי המגדל מתוכנן להיות נגיש ומכיל, וכולל מערכות לעיוורים ולקויי ראייה כדי להבטיח גישה שווה לכל הפרטים.

    אחד המאפיינים הבולטים של המגדל הוא מעליות הזכוכית שלו, המספקות נוף פנורמי של מתחם הבורסה שמסביב ברמת גן. זה מאפשר לדיירים ולמבקרים ליהנות מהנופים המדהימים כשהם עולים או יורדים בתוך המגדל.

    בסך הכל, האלמנטים העיצוביים בתוך המגדל, לרבות תשומת הלב של האדריכלים לנגישות ומעליות הזכוכית המרשימות, תורמים ליצירת סביבת משרדים מודרנית ומושכת חזותית.

    מיקומו המרכזי של המגדל מבטיח ראות מצוינת ונגישות נוחה. הוא ממוקם בנוחות ליד תחנת רכבת ישראל (מרכז תל אביב סבידור) וכולל גשר המחבר את המגדל ישירות לתחנה. בנוסף, תחנת רכבת קלה נמצאת כעת בבנייה בסמוך למגדל, מה שמשפר עוד יותר את אפשרויות התחבורה. קווי אוטובוס רבים משרתים גם את האזור, מה שהופך אותו לנגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית.

    בסך הכל, מיקומה המעולה של מגדל אמות אטריום, יחד עם מתקני המשרדים המרווחים והמקושרים, הופכים אותה לבחירה אטרקטיבית עבור עסקים המחפשים מקום עבודה נוח ונגיש

    נכסים בפרויקט

    ליצירת קשר
    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר