close

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    בואו נחפש ביחד!

    משרדים להשכרה בבסר

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      משרדים להשכרה בבסר – המקום האידיאלי

      משרדים להשכרה בבסר עשויים להתאים ללקוחות ואנשי עסקים הפועלים בתחומים שונים. מגדלי בסר נחשבים לאיכותיים בזכות המיקום, היוקרה והמיתוג שלהם, התשתיות הקיימות בהם, השירות הניתן לדייריהם ואורחיהם ועוד. כל לקוח יכול למצוא את השטח המתאים לתוכניותיו וצרכיו. כל אלו במחירי שוק סבירים. אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

      משרדים להשכרה בבסר – מעולים ויוקרתיים

      משרדים להשכרה בבסר מצויים בתוך מגדלים עם תשתיות מסודרות ומודרניות. המעטפת מספקת שירות מעולה לכל דייר. היא כוללת מערכות מיזוג אוויר, אינסטלציה, חשמל, תקשורת, ועוד. וכן מעליות, יחידות שירותים, לובי מפואר, צמחייה מטופחת בתוך המבנה ומחוצה לו וכדומה. תחזוקת הבניין נעשית על ידי חברת ניהול הדואגת לכל פרט גדול כקטן. כך שירותי ניקיון לאורך כל היום כולל ריענון שירותים, תחזוקה, מודיעין, גינון, פינוי אשפה וכדומה. השירות התקופתי יכלול צביעה, שיפוצים נדרשים, ביקורת מעליות על ידי מהנדס מוסמך ועוד. ניתן לקבל חניות פרטיות, ובנוסף, מצויות בסביבה חניות ציבוריות ואחרות. התחבורה הציבורית מגיעה למקום לאורך מרבית שעות היממה. בסביבה יש מרכזים מסחריים, מסעדות, בתי קפה, חנויות ומבחר שירותי רחוב אחרים. כך שמדובר על סביבת עבודה עוטפת ויעילה.

      היצע רב

      המתווך יציע ללקוח מספר אופציות המתאימות לצרכיו מתוך היצע מגוון הקיים אצלו. הוא ילווה אותו בסיורים ויספק לו את כל המידע הנחוץ כולל ירידה לפרטים הקטנים. לאחר הבחירה ייחתם הסכם ואז כל אחד יוכל לעצב את החללים הפנימיים בהתאם לצרכיו. מרכז עסקים מושלם לו ולעובדיו ינעים את שהייתם בו, יגביר את התפוקה ויכבד את אנשי המשרד ואת המבקרים המגיעים מעת לעת.

      שירות יעיל ומוקפד

      אילנה ארליכמן מתווכת נדל"ן, משרדים ומסחרי מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי והוגן עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ פרטני לכל לקוח ובמיוחד למתלבטים, הסברים מפורטים ומענה לכל שאלה, מחירים נוחים, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשמח להעמיד את התשתית הקיימת אצלה, כישוריה ויכולותיה לטובת כל לקוח חדש.

       

      מאמרים נוספים שיעניינו אותך